Monday 17 December 2012

Suatu Kepulangan



           Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar semua? Aku sangat yakin korang merindui tulisan-tulisan aku.setidak-tidaknya kalau korang masih mengenali diri ini. Alah,mengaku je korang rindukan aku,senang cerita. Mungkin ada dari kalangan anda yang menyangkakan aku tidak akan kembali kerana tersesat dalam 'Lost World' atau bersara dari menulis blog selepas bercinta dengan Selena Gomez. Itu tidak benar sama sekali,kerana aku lelaki sejati yang macam joker ni memang muncul sekali-sekala je,baru orang tak bosan kan? Senang kata rindu tu membuak-buak.hehe

           Mungkin korang menuduh aku hangat-hangat tahi ayam je dalam menulis blog ni,dan ada juga mengganggap aku tidak serius dalam perjuangan melalui penulisan. Hey yuols,aku ni lelaki sejati ok,kata-katanya boleh dipercayai. Gila perasan aku puji diri sendiri. Tapi sekurang-kurangnya jangan la korang samakan aku dengan tahi ayam,keji sangat tu. Aku cuma terlampau sibuk dalam mengejar cita-cita dan cinta,tapi still berusaha memberi kepada pembaca sekalian,buktinya kemunculan entri baru yang tajuknya macam slot Samarinda TV3 ni.

          Sememangnya aku ingin memohon maaf sebab lama sangat menyepi sampai ada yang telah terlupa akan kewujudan diri ini. Kes ni macam sorang ayah yang keluar pergi kerja subuh balik malam.keluar rumah anak masih tidur,balik rumah pun anak dah tidur. Last-last anak tak kenal ayah kandung sendiri,agak tragis di situ. Tapi abang pasti skandal-skandal abang takkan lupakan abang bukan?

           Jadi,dengan cuti yang ada ni aku cuba manfaatkan dengan menulis sambil membaca tulisan sendiri. Eh bagus apa amalan membaca ni? Aku tak nak berjanji takut kalau aku mungkir janji nanti aku jadi orang munafik masuk neraka.jadi aku akan berusaha untuk menge'post' banyak lagi entri pada masa akan datang. Semestinya entri yang berfaedah dan bermaklumat serta berguna untuk dibaca,bukannya entri mengutuk dan mengumpat,tapi mungkin ada sedikit segmen mengkeji dan sentap hati mak nak. Aku harap ibu bapa diluar sana tidak membenci aku.

           Aku tak nak membebel panjang-panjang buat korang bosan,sebab nanti aku pulak yang kena bebel sebab mengadap komputer je,anak-anak lapar siapa nak beri makan woi ! Sekian dulu setakat ni,kita sambung dengan kemunculan akan datang.

Salam sayang dan selamat membaca....


2 comments: